Return & Refund Policy

[ENGLISH]

The returned goods/products will be checked with the receipt together and the goods should be in the good condition. The packaging should also be in original condition in original shipping container as received. If the goods/products has been used or damaged by the customer, there will not be any refund. 

ellina.my will also not be responsible if your shipment is lost during the return transit. Once we have checked and confirm the goods/products, customer will received their refund within 48 hour after the confirmation.

Please return your purchase to the following address:


Ellina Solution

No 37A, Tingkat 1,

Jalan Kajang Impian 2/1,

Taman Kajang Impian,

Seksyen 7,

43650 Bandar Baru Bangi,

Selangor

Do WhatsApp us if you have any questions or doubts.

Please contact us at WhatsApp :  +6018 3900 370

 

[BAHASA MELAYU]

 

Barang yang dipulangkan akan diperiksa bersama resit dan hendaklah dalam keadaan baik. Bungkusan juga harus dalam bekas penghantaran asal seperti yang diterima. Jika barangan telah digunakan atau rosak oleh pelanggan, tidak akan ada sebarang pembayaran balik.

ellina.my juga tidak akan bertanggungjawab jika item hilang semasa penghantaran pulang kepada pihak kami. Sebaik sahaja kami menyemak dan mengesahkan barangan, anda akan menerima bayaran balik dalam masa 48 jam selepas pengesahan.

 

Sila kembalikan item anda ke alamat berikut:


Ellina Solution
No 37A, Tingkat 1,

Jalan Kajang Impian 2/1,

Taman Kajang Impian,

Seksyen 7,

43650 Bandar Baru Bangi,

Selangor


Sila hubungi kami di WhatsApp jika mempunyai sebarang soalan atau keraguan.

Sila hubungi kami di WhatsApp: +6018 3900 370